Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kreatury | użytkownik

imię i nazwisko adreslubuskie zarejestrowany13.10.2006 @07:24:28 ostatnio na stronie20.04.2017 @09:07:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwteatrfotografii.strefa.pl
digarty330 komentarze4625 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alilsu    14.01.2007 @10:48:55
Musze was zobaczyc na zywo Bardzo dobre zdjecia
^sandiego    12.01.2007 @16:55:54
dzięki
~psotek    11.01.2007 @10:37:39
dziękuje
~WILCZEWSKI    11.01.2007 @01:17:33
dzieki

fajne profilowe

ha
^perfectdream    11.01.2007 @00:59:23
witam
dobry klimat tu
ostatnio edytowane: 2007-01-11 00:59:35
~emila92    11.01.2007 @00:51:33
Dziękuje ]
~bohdan    11.01.2007 @00:29:30
Dziekuje
~RurzOWA    10.01.2007 @01:03:40
.....aaaa no i oczywiście..cos miłego...w stylu 'ładnie tu' pozdrawiam
_______
idę pewnym krokiem idę na własnych nogach... wiem którędy wiedzie mnie moja droga...
~RurzOWA    10.01.2007 @01:03:06
hmmmm ..co to za teatr tańca?... też należe do jednego amatorskiego z Warszawy :P
_______
idę pewnym krokiem idę na własnych nogach... wiem którędy wiedzie mnie moja droga...
~anGuzz    10.01.2007 @00:32:52
dziekuje za ocene...
~maati    08.01.2007 @18:20:51
Dzięki za komentarz,Pozdrawiam!
~BartoszN    08.01.2007 @13:05:10
Dzieki!
~wamdue    07.01.2007 @17:29:26
dziękuję bardzo
_______
Słuchając, jak oddychają ściany, człowiek popada w stan nieważkości.
~Kasicaa    07.01.2007 @15:27:41
bardzo ciekawe prace!!!!
~ambiwalencja    05.01.2007 @00:43:32
no to ok
!kaczmarek    05.01.2007 @00:25:10
hahahahahahah no okej okej
~NADJA    04.01.2007 @11:46:07
czuj sie obserwowany,,, can i ?
~NADJA    04.01.2007 @11:44:10
~jajko    27.12.2006 @17:37:04
ja a prpopos tego zdjecia lubelskiego teatru tanca...
ta pani bez głowy na zdjeciu mnie uczytanca rzecz jasna
skąd ta fota jesli moge wiedziec?
pzdr
~Galito    22.12.2006 @00:22:12
Witam serdecznie
Zapraszam również do mnie, do oceny mojej najnowszej pracy

Z Pozdrowieniami
Grzegorz (GALITO)
_______
Zapraszam również do komentowania i oceny moich prac.
~makaronz    10.12.2006 @13:49:41
witam
~Zuch    26.10.2006 @08:25:47
pozdrawiam Gorzów

(absolwent plastyka)
_______
http://www.zuch.blox.pl

łap mnie na fejsie:

http://www.facebook.com/ZUCH.probuje.rysowac

będzie fajnie
Poprzednia strona 1 ... 17 18 19 20
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt